Verzenden
Welke bezorgopties kan ik kiezen?
Nederland
- Ophalen op afspraak bij DegelijkeDeuren.nl (€0,00)
- Levering van deuren in Nederland de volgende werkdag (€55,00).
- Levering van deurbeslag of deurgrepen in Nederland de volgende werkdag (€5,50).
- Levering in Nederland vóór 12 uur de volgende werkdag (€70,00)
- Leverafspraak in Nederland op een door mij gewenste datum (€55,00).
België
- Ophalen op afspraak bij DegelijkeDeuren.nl (€0,00).
- Levering van deuren in België Vlaams Gewest binnen 2 werkdagen (€55,00).*
- Levering van deurbeslag of deurgrepen in België binnen 2 werkdagen (€8,50).
- Leverafspraak maken in België op een door mij gewenste datum (€55,00 of €8,50).
24 uurs levering : postcode 20-21-22-23-24-28-29-35-36-37-38-39*
48 uurs levering : postcode 10 t/m 19, 90 t/m 99, 80-81-82-83-84-85-87-88, 30 t/m 34, 40 t/m 49*
72 uurs levering : postcode 50 t/m 56, 60 t/m 69, 70t/m 79, 86-89 (Wallonië)
Algemene bepalingen voor het verzenden van deuren:
Deuren die voor 14:00 uur op onze website worden besteld, kunnen wij de volgende werkdag bij u leveren (m.u.v. Zeeuws-Vlaanderen en de Waddeneilanden). Het gewenste bezorgadres moet goed bereikbaar zijn via de openbare verharde weg. Voor deze weg mogen geen vervoersbeperkingen gelden. Deuren worden altijd door één persoon aan u geleverd, vanwege het gewicht en afmeting van de deuren dient de ontvanger altijd aanwezig te zijn om te helpen met lossen en om de deur in ontvangst te nemen. Deuren worden geleverd tot aan de voordeur en kunnen niet op adres worden achtergelaten zonder dat deze persoonlijk door u worden aan genomen. Na het afleveren van iedere zending maakt de chauffeur van A. Roemaat Transport B.V. een foto van de levering.
Let op: Ontvanger dient aanwezig te zijn om de chauffeur te helpen met lossen! (Arbo-technisch)
Wat is de status van mijn bestelling?
De door ons aangeboden deuren en accessoires zijn doorgaans direct uit voorraad leverbaar. U zit bij ons niet met lange levertijden! Heb je een product bij ons besteld en ben je benieuwd of er al nieuws is over jouw bestelling? Per e-mail houden we je op de hoogte over de status van jouw bestelling. Indien uw bestelling per pakketpost kan worden verzonden, ontvangt u de trackinginformatie van DPD in uw mail, zodra de zending is aangemeld. Voor de bezorginformatie van een deur ontvangt u van A. Roemaat Transport B.V. tijdig de geplande levertijd in uw e-mail.
Leveren jullie ook in het buitenland?
Ons gehele aanbod is ook leverbaar in België. Deurgrepen en deurbeslag kunnen wij wereldwijd leveren, grensoverschrijdend transport van de deuren m.u.v. België is momenteel enkel mogelijk op aanvraag.
Kan ik zelf een bezorgdatum kiezen?
Indien u de bestelling op een specifieke datum wil laten leveren, laat dan uw bezorgwens achter in een notitie bij het plaatsen van uw bestelling. Tevens kunt contact met ons opnemen per e-mail of telefoon, zodat we in overleg een bezorgdatum kunnen afstemmen.
Kan mijn bestelling in het weekend worden bezorgd?
Deurbeslag en deurgrepen kunnen wij op zaterdag aan u leveren via de pakketpost van DPD. Helaas kunnen wij in het weekend geen deuren bij u afleveren.
Kan ik het product ook ergens anders laten bezorgen?
Heeft u een deur bij ons besteld, dan verzorgt onze transporteur (A. Roemaat Transport B.V.) de levering op het door u aangegeven adres in de bestelling. Dit transport wordt ingepland en kunnen we na het inplannen niet meer wijzigen.
Mocht u een aankoop hebben gedaan van (enkel) deurbeslag en/of deurgrepen, dan wordt het pakket met DPD verzonden. In deze e-mail staat de tracking, zodat u het pakket te allen tijde kunt volgen. Het bezorgmoment kunt u wijzigen via de e-mail die u ontvangt vanuit de DPD. Is het op deze manier niet meer mogelijk, omdat de vervoerder al onderweg is of omdat de planning al is gemaakt, dan kunnen wij dit ook niet meer voor u wijzigen. U kunt het pakket in veel gevallen herleiden via de website van DPD. Zo is het mogelijk om uw pakket bij het dichtstbijzijnde pakketpunt in uw buurt te laten leveren.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
U kunt uw bestelling op werkdagen tussen 09:00 - 17:00 bij onze vestiging af halen. Om wachttijden of teleurstelling te voorkomen, vragen wij u voor het afhalen contact met ons op te nemen. Afhaling in het weekend is op dit moment niet mogelijk.
Wat is de levertijd van een product?
Op de productpagina staat de actuele levertijd van het product weergegeven.
Retourneren
Heeft u een verkeerd product ontvangen of is er sprake van schade of een defect?
Is het product beschadigd, verkeerd of incompleet geleverd? Dan betaalt Degelijke Deuren voor jouw retour. Deurbeslag en deurgrepen kunnen binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling geretourneerd worden. Na levering van een deur dient u de levering binnen 3 werkdagen na ontvangst te controleren op schade. Na deze periode kunnen wij helaas niet meer met zekerheid nagaan op welk moment eventuele schade is ontstaan.
Heeft u een verkeerd product bestelt dat niet voldoet aan uw verwachtingen?
Is het ontvangen product toch niet passend en wenst u de deur te retourneren binnen 14 dagen na ontvangst, dan betaalt Degelijke Deuren niet voor jouw retour. Deuren, deurbeslag en deurgrepen kunnen binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling geretourneerd worden. Neem voor het terug sturen van uw bestelling contact op met de klantenservice. Degelijke Deuren kan de retour namelijk bij u thuis laten op halen. De initieel door u betaalde verzendkosten zullen in dit geval niet gecrediteerd worden.
Hoeveel garantie zit er op een product?
DegelijkeDeuren.nl wil te allen tijde producten van de beste kwaliteit verkopen. Mocht er onverhoopt tóch iets mis zijn met jouw product, dan willen wij dit altijd zo snel mogelijk weten. Op alle artikelen die je bij ons koopt, heb je vanzelfsprekend garantie. Als je een artikel ontvangt dat niet in perfecte staat verkeert of dat na enige tijd kapot gaat voorzien wij je graag zo snel mogelijk van de meest passende oplossing. De garantie op het materiaal van onze deuren is 2 jaar bij aantoonbare montage door een professional en binnenshuis gebruik. Wij willen namelijk dat jouw aankoop minimaal 2 jaar na aanschaf probleemloos blijft werken. Zo niet, dan proberen wij hier direct iets aan te doen.
Wanneer heb ik recht op garantie?
Er kan in de volgende gevallen geen aanspraak gemaakt worden op de garantie;
- bij beschadiging door opzet
- door nalatigheid
- bij onoordeelkundig gebruik
- bij nalatig onderhoud
- bij normale slijtage
- bij beschadiging door het niet, of niet juist, in acht nemen van de gebruiksaanwijzing (indien van toepassing)
Neem bij aanvullende vragen over garantie contact op met: [email protected]
Hoe stuur ik mijn bestelling retour?
Het retourneren van deurbeslag en deurgrepen kan doorgaans via pakketpost. Wij kunnen u hiervoor een retourlabel sturen, wij laten hierbij de reden van retour wel mee wegen. Indien de reden van retour door ons niet te voorkomen is geweest, kan het zijn dat de kosten voor het retourneren voor uw eigen rekening zijn. Voor het retourneren van deuren willen wij u vragen contact met ons op te nemen via [email protected]. Voor een spoedige behandeling van uw retouraanvraag willen wij u vragen om uw bestelgegevens aan ons te communiceren.