Voor al uw vragen over levering/bezorging of retournering, verwijzen we u graag naar onze volgende pagina: Verzenden & retourneren.
Prijzen & betaling:
Hoe kan ik betalen bij DegelijkeDeuren.nl?
De betalingen in onze webshop worden afgehandeld door de betaalprovider Mollie. Wij bieden de volgende betaalmethoden:
- iDEAL
- Mastercard / Visa
- Bancontact/Mister Cash
- Bankoverschrijving
- Betalen bij afhalen
Kan ik achteraf betalen?
Wij bieden hiervoor geen standaard mogelijkheid, behalve betalen bij afhalen.
Kan ik op factuur betalen?
Wilt u zakelijk op factuur bestellen, neem dan contact op via [email protected]
Kan ik grotere aantallen afnemen of als tussenhandel inkopen?
Het is mogelijk om grotere aantallen af te nemen of als wederverkoper in te kopen. Voor meer informatie hierover kunt u contact met ons opnemen via [email protected]
Als ik per bankoverschrijving betaal, wordt de order dan ook dezelfde dag verzonden?
Als je per bankoverschrijving betaald, dan kan het soms een werkdag duren voordat de betaling verwerkt is en zichtbaar is bij ons. Mocht je de producten met spoed nodig hebben, dan kun je ons ook een betalingsbewijs (printscreen) opsturen, zodat uw order alvast verzonden kan worden.
Kan ik eerst een offerte opvragen?
Je kunt een prijsopgave op maat aanvragen via [email protected].
Zijn de genoemde prijzen op de website inclusief of exclusief btw?
De genoemde prijzen op de website zijn inclusief btw.
Voorraad en verzending:
Zijn alle producten op voorraad?
In principe zijn alle producten op de website voorradig, tenzij anders vermeld.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten naar een adres in Nederland zijn voor een deur €55,00 en voor een klein pakket €5,50. Voor België kost het transport van de deur €99,00 en een klein pakket €8,50. De verzendkosten naar adressen in Europa of buiten Europa worden per adres op basis van gewicht en afmetingen bepaald.
Is het mogelijk om de order af te halen?
Het is mogelijk om een order af te halen. We willen u vragen om ons per e-mail of telefonisch op de hoogte te stellen dat u de order wilt komen afhalen. We zullen er dan voor zorgen dat de order klaar staat en dat u deze kunt afhalen.
Verzenden jullie ook naar landen buiten Nederland en buiten Europa?
We verzenden naar alle landen. De verzendkosten naar adressen in Europa of buiten Europa worden per adres op basis van gewicht en afmetingen bepaald.
Overige vragen:
Waarom heb ik geen orderbevestiging ontvangen?
Soms kan het voor komen dat de orderbevestiging in de ongewenste e-mailbox (SPAM) terecht komt. We willen u dan ook vragen om ook in deze map te kijken. Het kan ook zijn dat er een foutief e-mailadres is ingevoerd tijdens het bestelproces. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice, zij helpen u graag verder.
Waar kan ik terecht met mijn vraag en hoe kom ik in contact met de klantenservice?
We zijn elke werkdag van 9:00 tot 17:00 bereikbaar op telefoonnummer 0544-701075. Tevens zijn we bereikbaar op het volgende e-mailadres: [email protected]. We streven ernaar om elke werkdag voor 17:00 de e-mails van dezelfde werkdag te beantwoorden. Je hoeft dus nooit lang te wachten op een antwoord.
Kan ik een order annuleren of wijzigen?
Je kunt een order annuleren of wijzigen door contact op te nemen met de klantenservice via [email protected]
Wat is de garantietermijn op de producten?
U krijgt twee jaar garantie op de materialen.
Ik heb na ontvangst van mijn order een defect geconstateerd. Wat moet ik nu doen?
We willen u vragen om dan per e-mail te laten weten wat het defect precies is. We zullen u dan zo snel mogelijk en in ieder geval binnen 24 uur een reactie geven om het samen op te lossen.
Kan ik een nul-factuur ontvangen, wanneer ik een zakelijke bestelling plaats vanuit België?
Wanneer u een geldig btw-nummer heeft en deze invoert bij uw adresgegevens, dan zal de website automatisch de btw verleggen naar 0%.